i Hate u BuT i LoVe u...

i Hate u BuT i LoVe u...
i love myself

Thursday 30 June 2011

30/06/2011

start malam tarikh keramat nie..
aku col my dear...
dia ckap die otw g tanjung malim...
utk bayar duit kereta..n settle sumer bil..
aku pon ok la..then kami pon msg la..
lepas 2..
lama2 dia ckap dia ada keja..
aku tnya la keja apa??
dia ckp nak lepak ngan kawan2 dia jap..
then die terus senyap..
smpai la aku ckap nak g photoshoot...

die reply msg aku..tp lambat..
"ok..tc taw"
then aku msg dia lagi dah xbalas...
pg tarikh keramat tiba..
bgun ja dr tdo..aku pon cm biasa la..col dia..nak kejutkan dia dr bgun tdo..utk g keja..
tp xde org pick...
pg nie mmg xmcm biasa..
slalu dia pickup col aku..then mandi n siap2..
lepas kami akan msg smpai la masing2 nak menjalankan aktiviti harian...
1 ari dia ilang...
ak mmg dh agak dia x g keja..
then aku nye spy msg gtaw yg dia kat jempol,n9..ngan seorg pompuan sial...
aku mmg dh antar msg mcm kat dia..
aku col dia ak rasa dh agak2 beribu2 kali...
then ptg nya dia msg aku...
"syg kat na??college ag ke?"
angin nya aku baca msg 2...
then aku terus col die..
n agak nak marah la..
then dia mati kan tepon..
lepas pada 2 dia dh xpickup col n reply msg aku...
aku terus menyumpah die ngan mcm2 ayat kesat..
mlm bawu dia reply msg aku...
aku col die.
mata aku air mata kuar xbehenti..
then dia gtau aku apa yg tjadi sebenarnya...
tibe3 dia msg aku..
then gtaw dia dh xde pe2 ngan pompuan 2..
coz dia masih sygkan aku..

tp sebenarnya aku masih xpercayakan dia...
die dh hancurkan ati aku...
tuhan ja yg taw betapa sakitnya ati aku ni...

No comments:

Post a Comment