i Hate u BuT i LoVe u...

i Hate u BuT i LoVe u...
i love myself

Sunday 8 May 2011

harus bagaimana lagi...
dan terus begini..
dgrkan aku..lihat ke mata ku...
cukup sudah kau menghukum..
salah ku tetap salah ku....
benarkan ku berbicara...
agar bisa pulih semua....

namun harus smpai bila...kau kan diam seribu bahasa....
maafkan lah ku bisa idup tanpa kamu...
fahamilah ku xmampu terus tanpa kamu....
bagaimana ku nanti bila tiada menganti..
yg ku ada hanya kamu saja...

saat mata tpejam..
hanya lah kau ku tbayang..
menghapus sumer segala rasa di jiwa ku..
saat mata terbuka..
kamu lah yg pertama..
xmampu aku bayangkan idup tanpa diri mu.....

aku mmg bsalah...
selalu saja mengabaikan mu..
dan tp dah ku sedari...
segala perit kau lalui....
ku terlupa kau terluka....

dan mmg slalu aku bersalah....
slalu saja mengabaikan mu...meninggalkan mu....
dan tetapi i2lah....
aku sedari segala perit yg kau lalui kerna diri ku...
yg terus hanyut....

maafkan lah ku xbisa idup tanpa kamu.....
bagaimana ku nanti...bila tiada menganti....
yg ku ada hanya kamu saja.............

bagaimana ku nanti..
bila kau x disisi...
yg ku ada hanya kamu saja..........

No comments:

Post a Comment